1. Rezultatele costa mai putin in comparatie cu sistemul AdWords, sau PPC in general.

Listarile organice sunt de principiu gratuite. In momentul in care ai ajuns pe pozitii superioare in cadrul motoarelor de cautare nu trebuie sa mai platesti pentru fiecare click in parte, nu trebuie buget mare pentru a mentine rezultatele, primesti doar vizite din cautari. Cu putin efort – si bugetul pentru a plati costurile optimizarii – poti detine un website care obtine vizite constante. Nu trebuie sa platesti 1-2-3 lei pentru fiecare persoana care acceseaza site-ul tau. Alta diferenta fata de cautarile platite este ca daca opresti bugetul de marketing, cautarile primite nu se vor opri. Optimizarea SEO te scapa de grija de a rula reclame continue pe diferite canale de difuzare.

  1. Crestere substantiala a vizitelor.

Folosing Google Analytics sau alte unelte de monitorizare a traficului vei observa o crestere substantiala in traficul primit. Acesta este un mod clar in care poti monitoriza intr-un mod definitiv costuri si profit in urma promovarii. Desi procesul de optimizare este efectuat pe o perioada mai lunga decat alte modalitati de promovare, in urma acestuia se poate observa o rata de crestere constanta si durabila cu impact asupra vanzarilor.

  1. Credibilitatea Brandului tau, Clientii au incredere in Google.

Oamenii au intotdeauna incredere ca prima pozitie din cadrul cautarilor este o afacere de incredere, prin procesul seo, site-ul devine numele brandului. Cu cat site-ul este mai jos in cadrul cautarilor, cu atat creste scepticismul potentialilor clienti. Reclamele pot fi pe alocuri enervante, multe persoane folosind programe de tip Ad Block pentru a scapa de ele.

  1. Fezabilitate sporita

Dupa ce ai cumparat 1.000 vizitatori prin intermediul reclamelor platite, aproximativ 2% din acestia (in functie de canalul de distributie aceasta rata poate varia) vor converti in client. Pe de cealalta parte 1.000 vizitatori veniti din cautari organice vor converti aproximativ 4% in clienti efectivi, conducand la o fezabilitate sporita pentru afacerea ta. Aceasta rata de conversie sporita este doar unul dintre beneficiile pe care alte modalitati de marketing nu o detin. Trebuie retinut faptul ca persoanele venite prin cautari organice cauta produsul sau serviciul oferit de tine, pe cand anunturile/reclamele pot fi pentru oricine, interesat sau nu.

  1. Competitia o face deja

Din ce in ce mai multe persoane incep sa realizeze beneficiile optimizarii seo. Competitia ta deja stie asta si au luat actiuni in acest sens. Poti efectua o cautare pe expresia ce defineste produsul, serviciul sau afacerea ta in urma careia vei observa in cadrul rezultatelor pe competitorii tai. Chiar daca site-ul tau are cele mai mici preturi sau oferte, clientii vor merge catre site-urile competitoare ce apar mai sus in rezultate.

  1. Creste-ti afacerea

Optimizarea este un proces de durata, ce se poate intinde pe luni de zile dar in acelasi timp iti poate aduce sute sau mii de vizitatori pe zi. Acest aspect poate conduce afacerea ta la nevoia de expansiune catre un server dedicat sau un site mai performant pentru a putea acomoda vizitele si vanzarile suplimentare efectuate prin site. Optimizarea seo este o investitie benefica pentru orice tip de afacere si ar putea fi lucrul de care ai nevoie pentru a trece la urmatorul nivel.

  1. 250 milioane de site-uri pe net, optimizarea SEO te poate ajuta sa fi in topul lor

In momentul de fata exista aproximativ 250 milioane de site-uri pe internet, poate fi destul de greu sa iti faci un nume cu atatea optiuni disponibile. In special daca produsul sau serviciul tau este intr-o nisa competitiva. Optimizand site-ul poti evidentia Brandul tau, crescand in acelasi timp numarul de clienti din portofoliu.

  1. Din ce in ce mai multe persoane efectueaza cautari

Mai mult decat oricand oamenii efectueaza cautari pentru produsele sau serviciile pe care urmeaza sa le achizitioneze inainte de a lua o decizie de cumparare. Acesta este un trend ce nu va inceta curand. Daca potentialii clienti nu iti pot gasi site-ul pe internet, ratezi o piata intreaga de desfacere pentru afacerea ta. Optimizarea site-ului si castigarea pozitiilor in cadrul rezultatelor Google este practica dovedita pentru a creste numarul de vizite si implicit clienti.

  1. Trafic relevant pentru afacerea ta

Optimizarea site-ului tau poate aduce clienti platitori cu minim de efort. Clientii veniti prin intermediul Google cauta deja produsele/serviciile tale, ei fiind adusi in site-ul tau prin cautari ce reflecta continutul site-ului tau. Procesul de optimizare SEO pe care il comercializam se concentreaza pe optimizarea website-ului pentru expresii de cautare specifice care reprezinta afacerea ta.

  1. Rezultate de durata

Spre diferenta fata de alte metode de promovare atat online cat si fizice, optimizarea nu se opreste atunci cand nu ii mai aloci buget. Bineinteles, va fi nevoie de o mentenanta pentru a pastra pozitiile deja atinse, dar odata ajuns acolo investitiile se vor diminua si rezultatele vor continua sa apara.